کلیه تماسهای پشتیبانی شرکت از طریق مرکز تماس شرکت قابل انجام و پیگیری است
مراکز تماس پشتیبانی شرکت در استانهای که راه اندازی شده اند عبارتند از :
شماره تماس 91011573 در استان لرستان
شماره تماس 91011573 در استان گیلان
شماره تماس 91011573 در استان خراسان
شماره تماس 91011573 در استان سمنان
شماره تماس 91011573 در استان قم
با توجه به مشکلات زیر ساخت مراکز تماس و بستر اینترنت در کشور در صورت عدم برقراری تماس با مرکز تماس کشوری ، مشتریان و مراکز میتوانند با خطوط ویژه به شماره های زیر تماس حاصل فرمایند:
09045412224 و 09045412225 و 9053403759
این مرکز از 8 صبح لغایت 14:30 در روزهای شنبه تا چهارشنبه و در روز پنج شنبه از 8 صبح لغایت 12 ظهر پاسخگو تماس های شما هستند.
در صورتی که مشتری در ساعات غیر کاری بر اساس پروتکل آنکالی و فوریت، اتفاقاتی در بهره برداری از محصول داشته باشند میتواند با مرکز آنکالی به شماره زیر تماس حاصل فرمایند. ساعت کار آنکالی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:30 لغایت 8 صبح روز بعد و در روزهای پنج شنبه از ساعت 12 ظهر تا 8 صبح روز شنبه است.
شماره تماس 91011573 در استان لرستان
شماره تماس 91011573 در استان گیلان
شماره تماس 91011573 در استان خراسان
شماره تماس 91011573 در استان سمنان
شماره تماس 91011573 در استان قم
با توجه به مشکلات زیر ساخت مراکز تماس و بستر اینترنت در کشور در صورت عدم برقراری تماس با مرکز تماس کشوری ، مشتریان و مراکز میتوانند با خطوط ویژه به شماره های زیر تماس حاصل فرمایند:
09014441509 لطفا در ساعات اداری با این شماره تماس حاصل نفرمائید.
شرکت میکفاوا در سه لایه خدمات پشتیبانی را ارائه مینماید در لایه اول تیم پشتیبان راهنما و لایه دوم تیم پشتیبان فنی و مهندسی و در لایه سوم تیم خبره و تولید
وظایف تیم پشتیان راهنما عبارتند از :
– در گام اول مشتری با استفاده از اطلاعاتی که در بخش مرکز تماس پشتیبانی کشوری و مرکز تماس آنکال و فوریتی شرح داده شده است، با شرکت تماس حاصل مینماید ، تماسهای ورودی ابتدا به کارشناسان راهنمای شرکت با اهداف زیر متصل می گردد:
– تیم کارشناسان راهنما موظف به اخذ توضیحات اولیه شامل دلیل تماس، شماره تیکت و فوریت موضوع جهت انجام پیگیری های بعدی می باشند.
در ساعات غیر اداری و آنکالی و فوریتی که قبلا ساعات آن اعلام شده است ، تلفن های مرکز تماس بصورت خودکار در شرایط آنکالی قرار میگیرند و امکان تماس مراکز با همکاران آنکال را فراهم می نمایند. انکال از تیم پشتیبان فنی و مهندسی میباشد.
موارد شامل آنکالی :
با توجه به اینکه کارشناسان آنکال در طول شبانه روز در محل دفتر حضور ندارند ، موظف به پاسخگویی حداکثر در زمان 45 دقیقه از اولین تماس می باشند و انتظار می رود همکاران مرکز طی این زمان شکیبایی نمایند.
گردش کار:
بصورت معمول درخواست گزارشات میبایست با پروتکل های تعیین شده در سامانه سی ار ام شرکت درخواست گردد که بطور خلاصه در اینجا ذکر شده اند تیکت ها بصورت معمول ظرف مدت 30 روز کاری تعیین نوبت شده و در همین زمان انجام میشوند و در اختیار مشتری و مشتریان قرار میگیرد. در صورت بروز ضرورت در دریافت گزارشی فوری(گزارشاتی که جهت دریافت آن در کمتر از 3 روز کاری آینده می بایست اقدام گردد)، انتظار می رود گزارش مورد نظر با رعایت قواعد درخواست گزارشات که جهت بهبود کیفیت خدمات شرکت و شفافیت درخواستها ارائه گردیده است ، در سامانه CRM شرکت درج گردد ، این قواعد شامل مشخص بودن حداقل موارد ذیل می باشد :
گزارش جدید:
تغییر در گزارش موجود:
پس از ثبت درخواست در سامانه سی ار ام ، مسئول محترم فناوری مرکز طی ارتباط با مرکز تماس شرکت، دلیل فوریت گزارش و زمان مورد نیاز آن را به کارشناسان راهنما اعلام می نماید.
کارشناسان راهنما طی تماس با کارشناس محترم مدیریت آمار و فناوری مرکز نسبت به تایید فوریت زمانی اقدام گزارش اقدام می نمایند و در صورت تایید ایشان گزارش خارج از روال عادی ساخت گزارشات به کارشناس مربوطه ارجاع و فرآیند تولید و تحویل آن آغاز می گردد.
در راستای پشتیبانی از تغییرات زیاد در مبالغ و اقلام تحت پوشش طرح ارز ترجیحی دارو ، سرویس به روزرسانی قیمت ارز ترجیحی توسط گروه میکفاوا پیاده سازی گردیده و قابل بهره برداری می باشد همکاران شرکت در ستاد و اداره تولید هر هفته در روزهای شنبه و سه شنبه اقدام به انجام فرایند به روز رسانی مرکز سرویس های میکفاوا مینمایند این مرکز توسط شرکت اداره میگردد و هر هفته از صبح روز یکشنبه و جهارشنبه اطلاعات به روز شده اقلام دارویی توسط سامانه داروخانه – و سامانه بیمارستانی در اختیار مراکز قرار میگیرد.
نحوه بهره برداری از این سامانه در هر روز که داروخانه مایل باشد میتواند با اجرای زیر سیستم تنظیمات سامانه (SHIS) و کلیک بر روی برگه 26 دکمه 1 نسبت به فراخوانی سرویس های به روزرسانی کدهای جدید IRC و به روزرسانی ارز ترجیحی اقدام نمایند.
پیشنیاز : به روز و صحیح بودن اطلاعات کدهای IRC اقلام دارویی در ورود کالا به انبار وفق فاکتورهای صادر شده جهت بهره برداری از این سیستم الزامی میباشد. برای اطلاعات بیشترمیتوانید با مراجعه به بخش به روز رسانی نرم افزار از روش کاربری آن اطلاع حاصل فرمائید.
در راستای پشتیبانی از تغییرات زیاد در مبالغ و اقلام تحت پوشش سازمانهای بیمه گر ، سرویس به روزرسانی مشمولیت دارو توسط گروه میکفاوا پیاده سازی گردیده و قابل بهره برداری می باشد. بر این اساس کاربران محترم داروخانه می توانند از طریق زیر سیستم تنظیمات (SHIS) و برگه 4 دکمه 19 نسبت به فراخوانی سرویس های به روزرسانی مشمولیتهای دارویی اقدام نمایند. این سامانه هر هفته روزهای یکشنبه و چهارشنبه به روزرسانی شده و مبالغ جدید در آن مطابق اطلاعات قرار گرفته در سایت سازمانهای بیمه گر ، بارگزاری می گردد
این سرویس پیش از به روزرسانی اقلام نسبت به مقایسه اقلام دریافت شده از سرویس و اقلام موجود در انبار دارویی اقدام نموده و موارد قابل به روزرسانی، عدم نیاز به تغییر قیمت را به کاربر گزارش می نماید و کاربر می تواند پیش از اعمال تغییرات از صحت اطلاعات اطمینان حاصل نماید
پیشنیاز اجرای این سرویس ، اجرای سرویس به روزرسانی ارز ترجیحی جهت جلوگیری از ایجاد مغایرت قیمت اقلام می باشد.
با توجه به این مهم که کلیه خمات پشتیبانی در هرماه پس از اتمام جهت بررسی و تایید خدمت در اختیار مرکز و مشتری قرار می گیرند ، انتظار می رود همکاران محترم فناوری مراکز و مشتریان ، تا 7 روز پس از دریافت تیکت این اقدام را انجام دهند و تائید تیکت را بررسی کنند و در صورت عدم تائید حتما قبل از هر کاری با مرکز تماس ارتباط بر قرار نموده و به تیم پشتیبان راهنما شماره تیکت و دلیل عدم تائید را اعلام نمایند کارشناس در همان روز و یا روز بعد با مرکز و مشتری تماس خواهد گرفت و تیکت را به نحوه مطلوب تحویل مشتری خواهد داد. در هر صورت در هفتم هر ماه انتظار میرود نسبت به تعیین تکلیف صورت وضعیت و تائید عملکرد ماهانه توسط مرکز اقدام گردد.
توجه مهم : در غیر اینصورت تائید اتوماتیک پس از 8 روز انجام خواهد شد.
صورت وضعیت و عملکرد قابل تائید شامل ماه عملکردی است که تیکت در سامانه سی ار ام بلا تکلیف نباشد به شرح نمونه صورت و ضعیت زیر: