آخرین اخبار برای مشتریان

شماره مرکز تماس پشتیبانی کشوری از محصولات میکفاوا 

کلیه تماسهای پشتیبانی شرکت از طریق مرکز تماس شرکت قابل انجام و پیگیری است

مراکز تماس پشتیبانی شرکت در استانهای که راه اندازی شده اند عبارتند از :

شماره  تماس 91011573  در استان لرستان

شماره تماس 91011573 در استان گیلان

شماره تماس 91011573 در استان خراسان

شماره تماس 91011573 در استان سمنان

شماره تماس 91011573 در استان قم

با توجه به مشکلات زیر ساخت مراکز تماس و بستر اینترنت در کشور در صورت عدم برقراری تماس با مرکز تماس کشوری ، مشتریان و مراکز میتوانند با خطوط ویژه به شماره های زیر تماس حاصل فرمایند:

09045412224  و   09045412225   و     9053403759

این مرکز از 8 صبح لغایت 14:30 در روزهای شنبه تا چهارشنبه و در روز پنج شنبه از 8 صبح لغایت 12 ظهر پاسخگو تماس های شما هستند.

شماره مرکز تماس انکالی برای موارد فوریت به منظور پشتیبانی از اتفاقات در خصوص محصولات میکفاوا

در صورتی که مشتری در ساعات غیر کاری بر اساس پروتکل آنکالی و فوریت، اتفاقاتی در بهره برداری از محصول داشته باشند میتواند با مرکز آنکالی به شماره زیر تماس حاصل فرمایند. ساعت کار آنکالی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:30 لغایت 8 صبح روز بعد و در روزهای پنج شنبه از ساعت 12 ظهر تا 8 صبح روز شنبه است.

شماره تماس 91011573  در استان لرستان 

شماره تماس 91011573 در استان گیلان 

شماره تماس 91011573 در استان خراسان

شماره تماس 91011573 در استان سمنان   

شماره تماس 91011573 در استان قم

با توجه به مشکلات زیر ساخت مراکز تماس و بستر اینترنت در کشور در صورت عدم برقراری تماس با مرکز تماس کشوری ، مشتریان و مراکز میتوانند با خطوط ویژه به شماره های زیر تماس حاصل فرمایند:

                       09014441509                                 لطفا در ساعات اداری با این شماره تماس حاصل نفرمائید.

  

تشکیل تیم پشتیبان راهنما در مرکز تماس و نحوه خدمات :

شرکت میکفاوا در سه لایه خدمات پشتیبانی را ارائه مینماید در لایه اول تیم پشتیبان راهنما و لایه دوم تیم پشتیبان فنی و مهندسی و در لایه سوم تیم خبره و تولید

وظایف تیم پشتیان راهنما عبارتند از  :

– در گام اول مشتری با استفاده از اطلاعاتی که در بخش مرکز تماس پشتیبانی کشوری و مرکز تماس آنکال و فوریتی شرح داده شده است، با شرکت تماس حاصل مینماید ، تماسهای ورودی ابتدا به کارشناسان راهنمای شرکت با اهداف زیر متصل می گردد:

  • – پاسخگویی ، پیگیری و اطلاع رسانی در خصوص تماسهایی که با هدف پیگیری تیکت یا مکاتبه ای توسط کارفرما انجام گرفته است.
  • – امکان تغییر اولویت درخواست ثبت شده برای تیم پشتیبانی بر اساس تماس نماینده کارفرما با شرط ارائه توضیحات یا مستندات کافی برای امور فوریتی
  • – ثبت پیام مورد نظر مشتری بر روی تیکت مورد پیگیری و در حال رسیدگی و ارسال پیام به پشتیبان فنی و مهندسی و میز مشتری همزمان
  • – پیگیری تیکت های اتمام یافته و یا تائید نشده و ثبت دلایل آن بر روی تیکت و ارسال پیام به کارشناس مشتری به منظور پیگیری انجام با کیفیت خدمات
  • – تماس با مراکز و مشتریان به منظور پیگیری اخذ تائیدیه عملکرد از خدمات و صورت وضعیت و ارسال صورت وضعیت ها از طریق سامانه سی ار ام
  • – ثبت آمار تماس مشتریان در کارتابل مشتری
  • – ضبط فایل صوتی تماس مشتری به منظور بهره برداری در شرایط الزامی

– تیم کارشناسان راهنما موظف به اخذ توضیحات اولیه شامل دلیل تماس، شماره تیکت و فوریت موضوع جهت انجام پیگیری های بعدی می باشند.

 

روش ارائه خدمات پشتیبانی با فوریت و آنکال

در ساعات غیر اداری و آنکالی و فوریتی که قبلا ساعات آن اعلام شده است ، تلفن های مرکز تماس بصورت خودکار در شرایط آنکالی قرار میگیرند و امکان تماس مراکز با همکاران آنکال را فراهم می نمایند. انکال از تیم پشتیبان فنی و مهندسی میباشد.

موارد شامل آنکالی :

  1. در صورتی که سرور مرکز مشتری در دسترس نباشد و Down شده باشد و یا در صورتی که یکی از زیر سیستم های مهم سامانه که ارباب رجوع پاسخگویی مینماید از کار افتاده باشد.
  2. در صورتی که انجام خدمات به ارباب رجوع در مرکز امکانپذیر نباشد شامل عدم ارسال قبض صندوق و عدم امکان صدور قبض صندوق و دریافت وجه در پوز و یا عدم امکان ترخیص و صدور برگ خروج و یا عدم امکان پذیرش بیمار در سامانه نسخ سرپایی و یا اورژانس و یا بستری و عدم امکان ارسال بیمار از اورژانس به بخش
  3. عدم امکان ثبت خدمات برای بیمار به دلایل مختلف مثل قطع ارتباط با وزارت و یا قطع ارتباط کلاینت با سرور و یا در دسترس نبودن بیمار در واحد مورد نظر
  4. عدم امکان صدور دستور ترخیص و یا خالی کردن تخت بیمار

با توجه به اینکه کارشناسان آنکال در طول شبانه روز در محل دفتر حضور ندارند ، موظف به پاسخگویی حداکثر در زمان 45 دقیقه از اولین تماس می باشند و انتظار می رود همکاران مرکز طی این زمان شکیبایی نمایند.

گردش کار:

  • کارشناس آنکال نسبت به دریافت موارد پشتیبانی و تطبیق با لیست خدمات آنکال و فوریتی اقدام می نماید.
  • با استفاده از راهنمای خدمات فوریتی که به صورت فنی تدوین و در اختیار کارشناس آنکال قرارداده شده موارد بررسی می گردند. بدیهی است در اختیار قراردادن امکان ارتباط به صورت ریموت در تعهد مراکز می باشد و در غیر اینصورت کارشناس فنی و مهندسی فقط قادر به راهنمایی تلفنی است.
  • در صورت عدم رفع مشکل ، کارشناس آنکال جهت ارائه خدمات تخصصی موارد را به تیم فنی خبره شرکت ارجاع داده و همکاران فنی ضمن تماس با مسئول فنی مراکز نسبت به بررسی موارد و ارائه خدمات اقدام خواهند نمود.

روش درخواست گزارشات و نیز گزارشات با فوریت

بصورت معمول درخواست گزارشات میبایست با پروتکل های تعیین شده در سامانه سی ار ام شرکت درخواست گردد که بطور خلاصه در اینجا ذکر شده اند تیکت ها بصورت معمول ظرف مدت 30 روز کاری تعیین نوبت شده و در همین زمان انجام میشوند و در اختیار مشتری و مشتریان قرار میگیرد. در صورت بروز ضرورت در دریافت گزارشی فوری(گزارشاتی که جهت دریافت آن در کمتر از 3 روز کاری آینده می بایست اقدام گردد)، انتظار می رود گزارش مورد نظر با رعایت قواعد درخواست گزارشات که جهت بهبود کیفیت خدمات شرکت و شفافیت درخواستها ارائه گردیده است ، در سامانه CRM شرکت درج گردد ، این قواعد شامل مشخص بودن حداقل موارد ذیل می باشد :

گزارش جدید:

  1. شرح گزارش مورد درخواست
  2. نوع اطلاعات خروجی(مانند پرونده های بستری، سرپایی و تک نسخه از درمان و یا از ترخیص)
  3. فیلترهای جستجو (مانند بازه زمانی ، بیماری ،پزشک و …)
  4. ستونهای خروجی گزارش و هرگونه شرایط محدود کننده گزارش (مانند صرفا موارد زایمان طبیعی )
  5. درخواست دهنده
  6. اداره یا کاربری که این گزارش مقرر است به ایشان ارائه گردد.

تغییر در گزارش موجود:

  1. شماره و محل اخذ گزارش
  2. نوع تغییر مورد نیاز (فیلتر جستجو یا ستونهای خروجی)
  3. شرح نیازمندی
  4. درخواست دهنده
  5. اداره یا کاربری که این گزارش مقرر است به ایشان ارائه گردد.

پس از ثبت درخواست در سامانه سی ار ام ، مسئول محترم فناوری مرکز طی ارتباط با مرکز تماس شرکت، دلیل فوریت گزارش و زمان مورد نیاز آن را به کارشناسان راهنما اعلام می نماید.

کارشناسان راهنما طی تماس با کارشناس محترم مدیریت آمار و فناوری مرکز نسبت به تایید فوریت زمانی اقدام گزارش اقدام می نمایند و در صورت تایید ایشان گزارش خارج از روال عادی ساخت گزارشات به کارشناس مربوطه ارجاع و فرآیند تولید و تحویل آن آغاز می گردد.

وب سرویس میکفاوا در خصوص به روزرسانی قیمت دارو و ارز ترجیحی

در راستای پشتیبانی از تغییرات زیاد در مبالغ و اقلام تحت پوشش طرح ارز ترجیحی دارو ، سرویس به روزرسانی قیمت ارز ترجیحی توسط گروه میکفاوا پیاده سازی گردیده و قابل بهره برداری می باشد همکاران شرکت در ستاد و اداره تولید هر هفته در روزهای شنبه و سه شنبه اقدام به انجام فرایند به روز رسانی مرکز سرویس های میکفاوا مینمایند این مرکز توسط شرکت اداره میگردد و هر هفته از صبح روز یکشنبه و جهارشنبه اطلاعات به روز شده اقلام دارویی توسط سامانه داروخانه – و سامانه بیمارستانی در اختیار مراکز قرار میگیرد.

نحوه بهره برداری از این سامانه در هر روز که داروخانه مایل باشد میتواند با اجرای زیر سیستم تنظیمات سامانه (SHIS)  و کلیک بر روی برگه 26 دکمه 1 نسبت به فراخوانی سرویس های به روزرسانی کدهای جدید IRC و به روزرسانی ارز ترجیحی اقدام نمایند.

پیشنیاز :  به روز و صحیح بودن اطلاعات کدهای IRC اقلام دارویی در ورود کالا به انبار وفق فاکتورهای صادر شده جهت بهره برداری از این سیستم الزامی میباشد. برای اطلاعات بیشترمیتوانید با مراجعه به بخش به روز رسانی نرم افزار از روش کاربری آن اطلاع حاصل فرمائید.

وب سرویس مکیفاوا در خصوص  به روزرسانی مشمولیت دارویی

در راستای پشتیبانی از تغییرات زیاد در مبالغ و اقلام تحت پوشش سازمانهای بیمه گر ، سرویس به روزرسانی مشمولیت دارو توسط گروه میکفاوا پیاده سازی گردیده و قابل بهره برداری می باشد. بر این اساس کاربران محترم داروخانه می توانند از طریق زیر سیستم تنظیمات (SHIS) و برگه 4 دکمه 19 نسبت به فراخوانی سرویس های به روزرسانی مشمولیتهای دارویی اقدام نمایند. این سامانه هر هفته روزهای یکشنبه و چهارشنبه به روزرسانی شده و مبالغ جدید در آن مطابق اطلاعات قرار گرفته در سایت سازمانهای بیمه گر ، بارگزاری می گردد

این سرویس پیش از به روزرسانی اقلام نسبت به مقایسه اقلام دریافت شده از سرویس و اقلام موجود در انبار دارویی اقدام نموده و موارد قابل به روزرسانی، عدم نیاز به تغییر قیمت را به کاربر گزارش می نماید و کاربر می تواند پیش از اعمال تغییرات از صحت اطلاعات اطمینان حاصل نماید

پیشنیاز اجرای این سرویس ، اجرای سرویس به روزرسانی ارز ترجیحی جهت جلوگیری از ایجاد مغایرت قیمت اقلام می باشد.

 

روش تعیین تکلیف تیکت در انتظار تائید و نیز صورت وضعیت و عملکرد ماهانه

با توجه به این مهم که کلیه خمات پشتیبانی در هرماه پس از اتمام جهت بررسی و تایید خدمت در اختیار مرکز و مشتری قرار می گیرند ، انتظار می رود همکاران محترم فناوری مراکز و مشتریان ، تا 7 روز پس از دریافت تیکت این اقدام را انجام دهند و تائید تیکت را بررسی کنند و در صورت عدم تائید حتما قبل از هر کاری با مرکز تماس ارتباط بر قرار نموده و به تیم پشتیبان راهنما شماره تیکت و دلیل عدم تائید را اعلام نمایند کارشناس در همان روز و یا روز بعد با مرکز و مشتری تماس خواهد گرفت و تیکت را به نحوه مطلوب تحویل مشتری خواهد داد. در هر صورت در هفتم هر ماه  انتظار میرود نسبت به تعیین تکلیف صورت وضعیت و تائید عملکرد ماهانه توسط مرکز اقدام گردد.

توجه مهم  : در غیر اینصورت تائید اتوماتیک پس از 8 روز انجام خواهد شد.

صورت وضعیت و عملکرد قابل تائید شامل ماه عملکردی است که تیکت در سامانه سی ار ام بلا تکلیف نباشد به شرح نمونه صورت و ضعیت زیر:

VOIP

  • احتراما در راستای ارتقای روند پاسخگویی به درخواست های مراکز طرف قرارداد و همچنین نظارت و مدیریت مستمر و 24 ساعته بر این امر، خطوط VOIP شرکت برای کلیه استانها راه اندازی گردیده و در دست تست قرار دارد.
    به زودی طی اطلاع رسانی مجدد، زمان بهره برداری و شماره تلفن VOIP اطلاع رسانی خواهد شد.
  •  
1401/05/06

سیستم پاسخگویی متمرکز کشور

  •  
  • بزودی سیستم پاسخگویی متمرکز کشور برای بهبود پشتیبانی راه اندازی می شود
    در این سامانه تمام مراکز می توانند یک شماره ثابت شهر را بدون نیاز به کد مستقیم شماره گیری نمایند این سامانه بصورت ۲۴ ساعته در حال کار است
    در سیستم جدید و مدرن پشتیبانی لایه پشتیبان پاسخگو، لایه پشتیبان فنی و مهندسی و لایه پشتیبان خبره در دسترس مراکز می باشند
  •  
1401/03/19

برگزاری جلسه پرزنت نسخه نویسی آنلاین در دانشگاه علوم پزشکی ایران

  •  
  • جلسه معرفی نسخه نویسی آنلاین شرکت دانش پردازش و فناوری سلامت قشم با حضور نمایندگان این شرکت و نماینگان محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ایران در تاریخ 1401/02/01 در محل این دانشگاه برگزار خواهد شد.
  •  
1401/03/01

سامانه خودکار و هوشمند شرکت

  •  
  • به زودی سامانه خودکار و هوشمند شرکت برای بیمارستان های طرف قرارداد بارگذاری خواهد شد در این سامانه صدور صورت حساب با بارکد و اتوماتیک شدن اعمال صورت حساب های بارکد دار در لیست بیمه ، لیست کارانه، صف ارسال به رز و تشکیل لیست بیمه های سفره‌ای به صورت خودکار خواهد بود و نیازی به کاربران مالی و حسابداری ندارد 
  •  
به زودی

SHIS

  • به زودی دسترسی به سامانه SHIS (تنظیمات و پشتیبانی از سامانه HIS) صرفا از طریق نام کاربری CRM اجرا خواهد شد
  • به زودی در راستای ارتقای خدمات کمی و کیفی درخواست مشتریان نسل دوم سامانه SHIS در مراکز بارگذاری خواهد شد با بارگزاری این سامانه پاسخ دهی به درخواست های بیمارستان در حداکثر دو روز انجام خواهد شد و این حداکثر کیفیت خدمات پشتیبانی در سطح کشور خواهد بود 
  •  
به زودی

CRM و سامانه تلفن همراه CRM

  • به زودی طرح الکترونیکی کردن تایید عملکرد سامانه های در حال بهره برداری مشتریان  از طریق سامانه CRM شروع خواهد شد
  • به زودی سامانه تلفن همراه CRM برای رصد تیکت های انجام شده و اطلاع رسانی از میزان عملکرد و کیفیت عملکرد پشتیبانی شرکت در اختیار مسئولین IT و مدیران IT قرار خواهد گرفت 
  • به زودی به سامانه تلفن همرا MYCRM امکان پرسش پاسخ صوتی اضافه خواهد شد
  • به زودی بانک دانش برای سرعت دادن به پاسخ دهی به تیکت های مشتریان به وجود خواهد آمد
  •  
به زودی

سیماد همراه

  • به زودی نسخه جدید سیماد همراه با امکانات جدید و سرعت بیشتر در اختیار مشتریان سامانه اطلاعات دارویی قرار خواهد گرفت
  •  
به زودی

سامانه روزآمد

  • به زودی نحوه ثبت فاکتور خرید معادل رسید روزآمد در سامانه های بیمارستانی بارگذاری خواهد
  • به زودی روش نوین و ارتقا یافته ثبت موجودی و وارده کالای دارویی و بازار مصرفی از طریق سامانه روز آمد در سامانه بیمارستانه بارگزاری خواهد شد 
  • به زودی سرویس برقراری ارتباط سامانه بیمارستانی با سامانه روزآمد به منظور صحت سنجی رسید و فاکتور های ثبت شده در سامانه بیمارستانی در مراکز درمانی طرف قرارداد بارگذاری خواهد شد
  •  
به زودی

گواهی نامه

    • به زودی گواهینامه افتای سیماد صادر خواهد شد
    • به زودی گواهینامه افتای HIS صادر خواهد شد
    • به زودی گوهینامه عملکردی HIS با بالاترین امتیاز در سطح کشور صادر خواهد شد 
    • به زودی گواهی نامه سپاس سامانه بیمارستانی صادر خواهد شد 
    • به زودی گواهینامه سپری شدن موفقیت آمیز فشار و مقاومت سامانه E-Med سامانه نسخه نویسی الکترونیکی صادر خواهد شد 
    • به زودی گواهینامه نسخه پیچی بیمه سلامت و تامین اجتماعی صادر خواهد شد 
    • به زودی پروانه بهره برداری شرکت تمدید و صادر خواهد شد 
  •  
به زودی

اطلاعات سیماد همراه

  • به زودی اطلاعات سیماد همراه برای کاربران سامانه مدیریت اطلاعات دارویی دقیق و منطبق با سامانه بیمارستانی هر مرکز خواهد شد.
  •  
به زودی

طرح ساماندهی کاربران در سامانه بیمارستانی

  •  
  • بر اساس گواهینامه افتا شرکت و سپری کردن دوره آزمون آزمایشگاهی، شرکت طرح ساماندهی کاربران در سامانه بیمارستانی را به اجرا خواهد گذاشت.
  • مزایای این طرح پس از اجرا شناسایی نام کاربری کاربرانی است که هیچ هویتی ندارند و طبق این طرح غیر فعال می شوند و شناسایی کاربرانی که هویت دارند و اتصال این کاربران با نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره موبایل و آدرس ایمیل می باشد که در نهایت شناسایی هر کاربر بر اساس سمت رجیستر شده  این کاربر تعیین کننده میزان دسترسی و رسمی شدن میزان دسترسی خواهد بود.
  •  
به زودی

دستگاه های آزمایشگاهی

 
  • به زودی ماژول مستقل و رایگان دستگاه های آزمایشگاهی در سامانه بیمارستانی بارگذاری خواهد شد .
  •  
به زودی

موبایل اپ Microsum

سامانه مدیریت اطلاعات بیمارستانی میکفاوا
  •  
  •   قابل دانلود در کافه بازار ، Google Play ، App Store
  •   مدیران بیمارستان ها با استفاده از سامانه تلفن همراه میکروسام می توانند اطلاعات و رویداد های 24 ساعت گذشته را رصد کنند 
  •  
به زودی

E-MED

سامانه هوشمند نسخه نویسی پزشکان
  •  
  •   مشاوره آنلاین پزشک و بیمار
  •   قابلیت تبدیل صوت به متن و امکان نسخه نویسی با قلم نوری
  •   امکان استفاده از دستیاران الکترونیکی مانند انتخاب ناحیه عکس برداری از روی آناتومی انسان
  •   و…
  •  
به زودی
ورود اعضا