در خصوص ایجاد سامانه تیکت و ثبت درخواست ها ذیل سامانه اپراتور ملی سلامت

به استحضار می رساند دسترسی مدیر عامل شرکت /مجموعه شرکت توسعه دهنده سامانه اطلاعات بیمارستانی جهت بررسی و پاسخگویی خطاهای تبادل اطلاعات و نیز رصد و پیگیری درخواست ها – تیکت به سامانه اپراتور ملی سلامت ایران  فراهم گردیده است. لذا خواهشمند است با کدملی به سامانه اپراتور ملی به نشانی ذیل و مطابق با سند راهنمای کاربری سامانه های خدمات درمان “ثبت درخواست پشتیبانی (تیکت)”  اقدام نمایید

https://microafzar.ir/wp-content/uploads/2025/01/ins386.pdf

ورود اعضا